O.P

Snacka om att det var längesen någon utav oss skrev. Har ingenting vettigt att skriva egentligen... Förutom att lovet har varit superskönt, skön dag i stockholm igår med shopping. Hittade dock inte allt för mycket... men M gjorde det, minst sagt! Jag skulle precis beställa hem en klänning som jag såg igår, men nu när jag klickar in på sidan så är klänningen slut i min storlek! Den tog alltså slut på några timmar eftersom att den fortfarande fanns kvar igår. Stört. Igår skulle jag kolla in armbandet från Hermés, men självklart fanns alla färger förutom den färgen jag ville ha. Har inga planer på att köpa armbandet i någon annan färg eftersom att det svarta med guldiga kanter är finast, får fortsätta vänta. Snart är det nyår, äntligen! 2009 har varit ett mellanår, inte super men absolut inte dåligt heller! Värt inlägg, inte sammanhängande någonstans...




/Azin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0