091010

Kvällen igår var super men det blev dock lite försent för min fortfarande trötta kropp. Jag glömde att ta medicinen igår kväll och bestämde mig även för att sluta ta smärtstillande och hur dumt var inte det för idag vaknade jag upp med världens huvudvärk! Idag blir det biologi för hela slanten och sen en super kväll. Kvällen kommer att bli super men även ikväll kommer det vara något som fattas men tyvärr så kan man inte få allt!


Just nu kämpar jag för detta armband och om man verkligen vill så går det. En del slantar finns kvar på kontot och sen så börjar julen närma sig och då kommer det klirra fint i kassan och då kommer detta armband från Hermés sitta fint runt handleden. Nu har jag alltså en budget att följa.

/Azin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0