Coco avant Chanel

Godkväll!
Idag hade jag sovmorgon till halv 3, det satt inte helt fel kan jag lova. Men som den pluggis jag är gick jag till skolan redan vid 10 ändå för att plugga spanska, kände att jag inte behärskade språket särskilt bra under min Spanien-vistelse förra veckan. Det ska det däremot bli ändring på här framöver, men först vill jag lära mig prata franska!

Jag missade ju Coco avant Chanel när den gick på bio vilket var tråkigt, men vi började titta på den igår på franskan. Hur mysig film som helst, dock förstod jag inte allt med tanke på att den var på franska utan någon som helst text. Jag får ta och kolla på den igen på engelska sedan, vill ju inte missa handlingen. Jag måste bara säga att alla franska filmer har sådan otroligt mysig stämning, jag ser fram emot att se fortsättningen. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0