Smile like you mean it

Heej!
Kikade förbi tandläkaren i eftermiddags för att slipa tänderna, det var en liten ojämnhet på en av dem, så jag slipade alla framtänderna när jag ändå var på gång så att de skulle bli spikraka. Jag är ganksa nöjd förutom att det ilar sjukt mycket i tänderna. Bara jag har öppen mun så börjar det ila, vilket gör att jag måste ha läppen över tänderna hela tiden. Men jag hoppas att det är borta till imorgon!

Julia Roberts måste ha världens vackraste leende, man blir nästan glad bara av att se det. Lite synd att det inte funkar att gå till tandläkaren och säga att man vill ha exakt lika tänder som henne, för i så fall hade jag gjort det på en gång. Hennes leende säger jag bara, det går inte att jämföra med något!



julia-roberts-7

/Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0