Helg!

Mooorning!
Igar var en superdag. Forst blev det shopping, jag hittade 3 linnen och en troja, sa jag ar nojd. Efter det blev det stranden, det var galet varmt i vattnet sa blev en hel del badande!
Pa kvallen drog vi pa en spansk konsert och sen blev det till att kluba for hela slanten!
Det var gelet kul men har har dom ju lite andra tidsvanor.. Vi kom dit runt halv 2 och sen kom vi inte hem forran vid 0600. Da var det riktigt jobbigt att pallra sig hem med tom mage och ben som spaghettisar..

Jag har tagit massa bilder, men vet inte riktigt hur den har datorn funkar, sa de kommer upp senare.
Laura ligger fortfarande o sover, vilket hon nog kommer att gora ett bra tag till, de har ju som sagt lite andra tidsvanor har.. Tror att jag ska ta en frukst och satta mig och sola pa takterassen sa lange.
Sen gissar jag att det blir en pool&relaxdag och utgang ikvall.
Ha det bra och krya pa dig Azin!
/Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0