Loooooooooov.....eller inte.

Okej nu har jag officiellt inget lov. Praktik från måndag till torsdag, det suger rätt hårt vill jag lova. Jag höll på att dö av skratt när jag skulle ringa och presentera mig för min handledare. Jag sa fel namn när jag skulle fråga efter honom så han fick sig ett gott skratt och jag skämdes ihjäl. När han frågade vilken avdelning jag vill vara på så tänkte jag bara shit jag vet ju inte ens vad företaget sysslar med så jag tror att han förväntar sig att möta en idiot på måndag. Men jag får göra mitt bästa för att motbevisa honom....

Idioterna som saboterar för Blondinbella måste ha något fel. Hoppas bloggen kommer upp snart igen!

/Azin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0