Mr. Brightside

Jag kom hem från praktiken för en stund sedan. Praktiken suger, försökte se det positiva med det hela men det gick inte för det finns inge positivt eftersom att jag inte förstår vad jag håller på med. Väldigt mycket kemi och fysik... Inte mina starkaste sidor direkt... Men nu ska jag iväg till I. Hon fyller 19 om ett par dagar men vi ska fira henne idag eftersom att hon har fått låna hennes brors lägenhet. Är verkligen inte pepp just nu men det kommer! Frågan är ju bara hur jag ska orka med praktiken imorgon......

Hoppas ni får en trevlig kväll för det ska jag ha efter en dag som denna!
Puss!



 Träffa både L och P ikväll men inte Lollo, lite synd faktiskt!

/Azin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0