Natti natti

Dagen har varit rätt mysig ändå. Jag svängde förbi Ebba en stund, sen kilade vi ner på stan och köpte presenter till morgondagen. Sen hade jag och Becka en lång överläggning om vem som skulle ta sig till den andra under kvällen, och det slutade med att vi bestämde oss för att stanna hemma båda två. Min bedövning har släppt, så jag har inte kunnat gå på hela kvällen så det var ett klokt val att stanna hemma. Jag har haft det bästa fredagsmyset på länge med min absoluta favoriträtt; krabba, följt av ost och kex, blodapelsinsorbet, chokladglass och godis! Mums filibabba... Nu har jag stoppat i mig lite morfin mot smärtan så jag hoppas att jag somnar bums!
Natti natti
/Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0