Panic

Som alla andra 3:e-klassare måste vi göra projektarbete i år. Den kursen förstör verkligen hela 3:an, utan den hade det varit 1000 gånger enklare. Jag har skrivit projektplan och rubbet, problemet är att min idé inte är den bästa och att det inte intresserar mig det minsta. Det är svårare än man tror att göra ett stort teoretiskt, gigantiskt arbete om någonting man inte är intresserad av, man vet inte var man ska börja. Frågan är varför jag tog det arbetet överhuvudtaget då, men trodde inte att det skulle vara så svårt att komma igång med + att jag hade panik och var tvungen att välja någonting. Så nu kommer paniken krypandes igen, jag har inte kommit igång med arbetet och vill inget hellre än att byta projektidé. Frågan är dock om det är försent? Jag har faktiskt en hel del bra idéer på lager som bara väntar på att få uppfyllas!
/Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0