090929

Hey!

Jag har varit dålig på att blogga men det beror på att jag inte har något att dela med av. Inget som jag vill dela med mig av ialla fall. Jag kom precis hem från en sen kvällsfika med T. Det var verkligen välbehövligt vill jag lova. Nu är det bara 3 dagar kvar sen drar jag. Det känns för jävla bra. Jag brukar inte gilla tanken på att sätta mig på ett fylg men just nu så älskar jag den. 3 dagar kvar, sen träffar jag min favorit igen.

Jag har för övrigt förälskat mig i en klänning. Men jag vet inte (än) vart den är köpt! Jag måste ha den!


Den svarta klänningen till höger är det!
Jag måste även säga att kvinnan på bilden klär väldigt bra i den!
Bilden är tagen från stureplan.se
På tal om ingenting så fick jag mig en smärre chock när jag gick in på sidan. Mer vill jag inte säga.

/Azin

Kommentarer
Postat av: Nikolina

va snällt! tack så jätte mycket, desamma! :) hoppas allt är bra med dig annars? kram

2009-09-29 @ 21:22:08
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0