Helgen!

Nu är jag hemma. Jag skulle gärna ha stannat ett tag till men nu är det ju som det är. Helgen har varit super, verkligen! Allt gick som det skulle... förutom i fredags då. Ångrar lite att jag inte gick på klubb G men jag ångrar inte att jag ställde upp för en vän som verkligen behövde det. Mest av allt ångrar jag att jag inte kunde gå på zöes fest. Hela lördagen och söndagen var kanon! Och visst fick jag med mig lite shopping hem också.

En liten händelse i lördagsnatt satt inte alltför fint. Jag var hungrig som bara den när vi kom hem och tänkte att jag skulle laga lite nattmat till oss. Jag fixade te och skulle bära in det men det va rätt mörkt så jag såg inte så himla bra, jag missade ett helt jävla bord! Jag gick rätt in i bordet spillde ut allt i muggarna, fick ett blåmärke på låret ett litet brännmärke på handen och en bula i huvudet! Det ni... inte alla som kan slå hmm... 1000 flugor i en smäll!


En snygg Westwick och mannen som ligger bakom Burberrys vårkollektion.
Jag vill ha det mesta som han har designat!

/Azin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0