Historia!

Förrästen så har jag och Azin äntligen fått läsa Historia A, som vi har kämpat, som vi har kämpat! Alla andra läste det i 2:an, men eftersom jag hade spanska på samma tid så fick jag inte läsa det. Så enda sen dess har jag försökt övertala lärare, mentorer, rektor osv om att få tenta eller läsa kursen nu i 3:an. Vi har fått nej hela tiden, men man ska inte ge upp i första taget, för nu i eftermiddag ska vi på våran första historialektion. Om jag är glad! Nu låter jag som en pluggis på hög nivå, men utan Historia måste jag läsa kursen på komvux eftersom den krävs till nästan alla utbildningar. Sjukt glad att slippa det, och bevisligen ska man aldrig ge upp! ;)
/Becca




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0