Shopping

Shooo!
Vilken toppendag vi har haft. Eftersom vi slutade tidigt tog jag & Azin en tripp in till Eskilstuna för lite shopping. Vi hade tänkt köpa lite grejer till morgondagens nollning, kläder och sånt, men misslyckades.. Jag hittade dock lite andra grejer, gladast är jag över stövlarna. Äntligen har jag hittat ett par höga stövlar, som jag har letat, som jag har letat, men nu är de köpta! Jag köpte även en svart klänning och ett par jeans från HM, samt ett par shorts från Monki. Bilder på kläderna kommer senare, kanske till och med ska använda klänningen imorgon på festen. Vi hann dessutom äta kinamat, sjukt gott var det. Vi tog en varsin barnmeny eftersom man alltid får jättemycket mat och det slutade med att vi gick hem med en varsin doggybag, så nu har vi lunch till imorgon också, toppen!
/Becca





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0