Svinis

Influensan har blivit så känd och föraktad att den till och med har fått ett eget smeknamn?
Trots att många människor har dött av den börjar läkarna nu konstatera att det är som en vanlig influensa. Dock bör gravida, äldre och människor med lungsjukdomar vara försiktiga. Synd för mig att mina lungor inte är de bästa, men jag kommer i alla fall att få vaccinet på en gång det kommer ut. Det är lika bra att vara på den säkra sidan och göra sitt bästa för att inte bli smittad. Kolla bara hur det gick för grabben på bilden!
/Becca



Kommentarer
Postat av: hanna jakobsson

heej, intressant & fin blogg du har :) har du lust att bloggkolla mig? hoppas du har en bra lördag :) kram !

2009-09-12 @ 10:17:50
URL: http://hannoow.blogg.se/
Postat av: HANNA JAKOBSSON

SVAR: tack! vad ska du göra en lördag som denna då ? :) kram!

2009-09-12 @ 10:53:12
URL: http://hannoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0