The Cassette Society!


Jag vaknade på världens bästa humör imorse. Men som vanligt så ska alltid någon få mig på sämre tankar så min morgon har inte varit någon höjdare men för tillfället så har jag lagt allt strul på hyllan haha! Jag har äntligen köpt en kalender, välbehövligt vill jag lova! Kvällens planer är inte riktigt spikade ännu.. Vi kan inte bestämma oss om vi ska vara i Eskilstuna eller i Strängnäs. Det lutar mot att Becca kommer hit :)

Jag är riktigt sugen på att beställa hem klänningen på den första bilden, skinnkjolen och jeansshortsen!



Allt är från the cassette society!

/Azin

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Ojojoj vad snyggt.

2009-09-12 @ 16:11:52
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0