090911

HEEEY!

Ikväll ska jag dejta soffan! Känner verkligen för fredagsmys! Om allt går som det ska så blir det fiesta imorgon med bara brudar, inge testosteron här inte haha. Idag känner jag att jag verkligen inte orkar men imorgon kanske det vänder! Fredagsmys idag alltså! Hoppas på sällskap!

Denna sköna fredag har jag hittat mycket som absolut inte skulle sitta helt fel!

Den här klänningen från GUCCI är grym! Svår att bära upp men fan så snygg!

Dessa kuvärtväskor från Intermix

Väska från Mulberry!

Och slutligen så skulle inte den här klänningen från the cassette society sitta helt fel!

/Azin

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Väskan från Mulberry var superfin!

2009-09-11 @ 21:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0